کارکنان حراست پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

«اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»

کارکنان حراست پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

«اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»

كد ساعت و تاريخ

کارکنان حراست پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

اسلاید شو

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است


متخصصان امنیت سایبری از کشف بد‌افزاری به شدت مخرب خبر دادند که دست کم برای پنج سال به صورت مخفیانه فعال بوده‌است.
به گزارش پایداری ملی، براساس گزارش ساینس الرت، محققان می‌گویند پروژه سائورون نام بد‌افزاری به شدت پیشرفته‌ و مدرن است که تنها می‌توان ساخت آن را به گروه‌‌های سایبری نسبت داد که توسط یک دولت یا یک سازمان اطلاعاتی پشتیبانی شده‌اند.

این بد‌افزار از سال 2011 فعال بوده‌است و شبکه‌هایی بسیار حساس در روسیه، چین، سوئد و دیگر کشورها را هدف گرفته‌است. محققان شرکت‌های امنیتی سایمنتک و کسپزسکی این بدافزار را در ماموریتی مشترک ردیابی کرده و اعلام کردند در بیش از 30 وب‌سایت از جمله وب‌سایت یک شرکت هواپیمایی در چین، یک سفارت در بلژیک و یک سازمان در سوئد ردیابی شده‌است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۰:۰۸


علاقه به حیات و حفظ بقاء به طور غریزی در هر انسانی وجود دارد لذا در طول تاریخ، بشر برای دستیابی به ملزومات حیاتی خود از جمله غذا و انرژی به گسترش و توسعه مراتع و زمین‌های کشاورزی و معادن پرداخته یا به جهت دفع تجاوز دشمنان خود جنگ‌ها و منازعات بسیاری را پشت سر نهاده است. سلاح‌هایی که جوامع بشری قبل از دوران صنعتی در جنگ‌ها بکار می‌بردند دست ساز و بسیار ساده بود، بین فرآیندهای دانش و فناوری و نوع سلاح‌هایی که جوامع بشری برای بهره گیری از آنها در جنگ ابداع و اختراع می‌کرده‌اند، ارتباط نزدیکی وجود داشته است.
پدافند در مفهوم کلی، دفع، خنثی کردن و یا کاهش تاثیرات اقدامات آفندی دشمن و ممانعت از دستیابی به اهداف خودی است. پدافند به دو بخش تقسیم می‌شود:

 

 1- پدافند عامل 2- پدافند غیرعامل 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۸